8 βασικά βήματα πώς γράφετε ένα άρθρο SEO

8 βασικά βήματα πώς γράφετε ένα άρθρο SEO

8 βασικά βήματα πώς γράφετε ένα άρθρο SEO

Για να γράψετε ένα άρθρο SEO, χρειάζεστε τουλάχιστον αυτά τα δύο πράγματα:

  • Επαγγελματίας copywriter και ειδικός στο SEO Marketing.
  • Εργαλεία SEO που μπορούν να παρέχουν τα δεδομένα που χρειάζεστε για τη βελτιστοποίηση του περιεχομένου.

Ακολουθούν 8 βασικά βήματα για τη σύνταξη ενός άρθρου SEO.

1. Καθορίστε τις προδιαγραφές του εγγράφου

Αρχικά, καθορίστε τα βασικά στοιχεία του άρθρου, όπως το θέμα, τις λέξεις-κλειδιά-στόχους, το meta title, την περιγραφή meta description και τη διεύθυνση URL.

Στο επάνω μέρος του εγγράφου σας, δημιουργήστε έναν πίνακα περιεχομένου που περιέχει τις βασικές λεπτομέρειες για το νέο άρθρο. Αυτός ο πίνακας σάς βοηθά να οργανώσετε όλες τις λεπτομέρειες ενός καλά βελτιστοποιημένου άρθρου πριν ξεκινήσετε να γράφετε.

2. Δημιουργήστε εξειδικευμένο περιεχόμενο

Η Google θέλει τα αποτελέσματα αναζήτησης στη Σελίδα Ένα να έχουν ένα στοιχείο εξειδίκευσης. Αυτό συμβαίνει επειδή η Google θέλει οι χρήστες της να είναι ικανοποιημένοι με τα αποτελέσματά της. Το ποιοτικό περιεχόμενο κρατά επίσης το κοινό σας χαρούμενο.

Τούτου λεχθέντος, προτού γράψετε ένα άρθρο, βεβαιωθείτε ότι έχετε τουλάχιστον ένα από τα ακόλουθα:

  • Εξειδίκευση σε θέματα ή ειδικός σε θέματα που μπορείτε να κάνετε συνέντευξη
  • Συγγραφική ικανότητα ή επαγγελματίας συγγραφέας
  • Ένας ειδικός συντάκτης

Για παράδειγμα, εάν είστε ο ειδικός στο θέμα αλλά δεν είστε σίγουροι για την ικανότητά σας να γράφετε, προσλάβετε έναν συγγραφέα φαντασμάτων ή συντάκτη. Εάν είστε συγγραφέας, βεβαιωθείτε ότι έχετε πρόσβαση σε έναν ειδικό σε θέματα (ή πραγματικά εξαιρετικές ερευνητικές δεξιότητες) για να σας βοηθήσει να δημιουργήσετε το κομμάτι.

Από τον Οδηγό εκκίνησης SEO της Google, ακολουθούν δύο σοφές συμβουλές:

Η τεχνογνωσία και η εγκυρότητα ενός ιστότοπου αυξάνει την ποιότητά του. Βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενο στον ιστότοπό σας δημιουργείται ή επεξεργάζεται από άτομα με εξειδίκευση στο θέμα. Για παράδειγμα, η παροχή ειδικών ή έμπειρων πηγών μπορεί να βοηθήσει τους χρήστες να κατανοήσουν τα άρθρα τεχνογνωσίας.

Η αντιπροσώπευση της καθιερωμένης συναίνεσης σε σελίδες για επιστημονικά θέματα είναι καλή πρακτική εάν υπάρχει τέτοια συναίνεση.

Επίσης:

Οι χρήστες απολαμβάνουν περιεχόμενο που είναι καλογραμμένο και εύκολο στην παρακολούθηση.

Αποφύγετε:

  • Σύνταξη ατημέλητου κειμένου με πολλά ορθογραφικά και γραμματικά λάθη.
  • Δύστροπο ή κακώς γραμμένο περιεχόμενο…

3. Χρησιμοποιήστε εργαλεία SEO

Πολλοί copywriters δεν είναι εκπαιδευμένοι στο SEO, επομένως η εκμάθηση ενός άρθρου SEO μπορεί να είναι εκφοβιστική.

Καλά νέα: Υπάρχουν εργαλεία SEO που μπορούν να βοηθήσουν τους συγγραφείς να βελτιστοποιήσουν εύκολα το περιεχόμενό τους.

Για παράδειγμα, η προσθήκη WordPress SEO του PARAMARKETING SEO AGENCY βοηθά τους δημιουργούς περιεχομένου να λαμβάνουν δεδομένα SEO πριν, κατά τη διάρκεια και μετά τη διαδικασία σύνταξης.

Επομένως, τα άρθρα βελτιστοποιούνται με βέλτιστες πρακτικές για ένα συγκεκριμένο ερώτημα αναζήτησης (όχι γενικές βέλτιστες πρακτικές που δεν είναι τόσο χρήσιμες).

4. Ερευνήστε λέξεις-κλειδιά (γνωστά και ως ερωτήματα αναζήτησης)

Τι πληκτρολογεί το κοινό σας στη γραμμή αναζήτησης της Google όταν αναζητά τις πληροφορίες που έχετε στον ιστότοπό σας;

Στον Οδηγό εκκίνησης SEO, η Google εξηγεί τα βασικά στοιχεία της έρευνας λέξεων-κλειδιών:

Σκεφτείτε τις λέξεις που μπορεί να αναζητήσει ένας χρήστης για να βρει ένα κομμάτι του περιεχομένου σας. Οι χρήστες που γνωρίζουν πολλά για το θέμα ενδέχεται να χρησιμοποιούν διαφορετικές λέξεις-κλειδιά στα ερωτήματα αναζήτησής τους από κάποιον που είναι νέος στο θέμα.

Για παράδειγμα, ένας μακροχρόνιος οπαδός ποδοσφαίρου μπορεί να αναζητήσει για champions league, ένα ακρωνύμιο για τη Διεθνή Ομοσπονδία Ποδοσφαίρου, ενώ ένας νέος οπαδός μπορεί να χρησιμοποιήσει ένα πιο γενικό ερώτημα όπως final 4 ποδοσφαίρου.

Η πρόβλεψη αυτών των διαφορών στη συμπεριφορά αναζήτησης και η αντιμετώπισή τους κατά τη σύνταξη του περιεχομένου σας (χρησιμοποιώντας έναν καλό συνδυασμό φράσεων λέξεων-κλειδιών) θα μπορούσε να παράγει θετικά αποτελέσματα.

Θέλετε να έχετε τουλάχιστον έναν κύριο όρο αναζήτησης με τον οποίο βελτιστοποιείτε το άρθρο σας και έως δύο δευτερεύουσες φράσεις-κλειδιά. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να χρησιμοποιήσετε περισσότερα από ένα; Όχι. Αλλά μπορεί να είναι μια προηγμένη στρατηγική για κάποιους.

Σε αυτό το σημείο, αξίζει να σημειωθεί ότι ένα άρθρο θα βελτιστοποιηθεί φυσικά όταν το γράφετε. Αυτό συμβαίνει γιατί αν γράψετε αρκετές (ποιοτικές) λέξεις για ένα θέμα, οι λέξεις που χρησιμοποιείτε θα περιγράψουν καλά το περιεχόμενο.

Γιατί λοιπόν βελτιστοποίηση SEO;

Για να βοηθήσετε το υπέροχο περιεχόμενό σας να ανταγωνιστεί καλύτερα στα αποτελέσματα αναζήτησης. Όταν χρησιμοποιείτε συγκεκριμένα ερωτήματα λέξεων-κλειδιών στο περιεχόμενό σας, μπορεί να σηματοδοτήσει στην Google ότι το περιεχόμενό σας είναι πιο σχετικό με το ερώτημα του ερευνητή από ό,τι άλλο περιεχόμενο όπως αυτό εκεί έξω.

Για περισσότερα, ανατρέξτε στο άρθρο μας σχετικά με τη βελτιστοποίηση του περιεχομένου της σελίδας και δοκιμάστε το δωρεάν εργαλείο προτάσεων λέξεων-κλειδιών για να ξεκινήσετε.

5. Προσδιορίστε και αναλύστε τον ανταγωνισμό

Γνωρίζατε ότι ο διαδικτυακός σας ανταγωνισμός αποτελείται από τις κορυφαίες σελίδες για τις λέξεις-κλειδιά σας; Αυτές είναι οι ιστοσελίδες στις οποίες διεκδικείτε την προσοχή στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Μόλις έχετε τις λέξεις-κλειδιά σας, μπορείτε να ξεκινήσετε μια ανταγωνιστική ανάλυση. Χρησιμοποιώντας τα σωστά εργαλεία SEO, μπορείτε να μάθετε ποιες σελίδες κατατάσσονται στις κορυφαίες θέσεις στο Google για το ερώτημα αναζήτησής σας.

Εδώ είναι που τα πράγματα πάνε καλά. Οπλισμένοι με αυτά τα δεδομένα, δεν ακολουθείτε τυφλά τις γενικές βέλτιστες πρακτικές SEO (“Πρέπει να είναι 1.000 λέξεις!”) για το άρθρο σας. Κάνετε βελτιστοποίηση ειδικά για να είστε στο ίδιο επίπεδο — ή και να υπερβείτε — τα κορυφαία αποτελέσματα για αυτήν τη λέξη-κλειδί.

Για παράδειγμα, η προσθήκη WordPress SEO του PARAMARKETING SEO AGENCY εξετάζει τον ανταγωνισμό σας και παρουσιάζει δεδομένα όπως:

  • Συνολικός αριθμός λέξεων προς στόχο
  • Το μήκος της ετικέτας τίτλου και της μετα-περιγραφής
  • Ο αριθμός των φορών που χρησιμοποιείται μια λέξη-κλειδί
  • Η βαθμολογία αναγνωσιμότητας του άρθρου σας SEO σε σύγκριση με τις κορυφαίες ιστοσελίδες

Και όλα αυτά είναι σε πραγματικό χρόνο πριν ή κατά τη διάρκεια της διαδικασίας γραφής, όχι μετά.

6. Βελτιστοποιήστε το περιεχόμενο στο άρθρο SEO σας

Σε αυτό το σημείο, θα πρέπει να έχετε και το καλογραμμένο άρθρο και τις λέξεις-κλειδιά σας. Τώρα είναι η ώρα για βελτιστοποίηση.

Θέλετε οι λέξεις-κλειδιά σας να εμφανίζονται φυσικά στο περιεχόμενο. Έτσι, το πρώτο βήμα είναι να προσδιορίσετε πού μπορείτε να αλλάξετε μερικές λέξεις ή φράσεις με τους βασικούς σας όρους.

Κανόνας Νο. 1: Φροντίζετε πάντα να διαβάζεται καλά. Η χρήση των λέξεων-κλειδιών σας σε οποιοδήποτε παλιό μέρος, χωρίς να λαμβάνεται υπόψη η γραμματική, μπορεί να κάνει το άρθρο σας να φαίνεται ανεπιθύμητο στην Google και να ενοχλήσει τους αναγνώστες.

Βελτιστοποιήστε το περιεχόμενο για τους χρήστες σας, όχι για τις μηχανές αναζήτησης… Ο σχεδιασμός του ιστότοπού σας σύμφωνα με τις ανάγκες των επισκεπτών σας, διασφαλίζοντας παράλληλα ότι ο ιστότοπός σας είναι εύκολα προσβάσιμος στις μηχανές αναζήτησης, συνήθως παράγει θετικά αποτελέσματα.

Αποφύγετε:

  • Εισαγωγή πολλών περιττών λέξεων-κλειδιών που απευθύνονται σε μηχανές αναζήτησης αλλά είναι ενοχλητικές ή παράλογες για τους χρήστες…
  • Οδηγός εκκίνησης Google, Search Engine Optimization (SEO) PARAMARKETING SEO AGENCY .

Γενικά, θέλετε οι λέξεις-κλειδιά σας να κατανέμονται ομοιόμορφα σε όλο το περιεχόμενο από πάνω προς τα κάτω. Για περισσότερα σχετικά με αυτό, ανατρέξτε στο αναλυτικό άρθρο μας σχετικά με τον τρόπο χρήσης λέξεων-κλειδιών στο περιεχόμενο και ρίξτε μια ματιά στο εύχρηστο και εκτυπώσιμο .

7. Ελέγξτε το περιεχόμενο

Ανάλογα με το μέγεθος του οργανισμού ή τις περιστάσεις σας, θα χρειαστείτε επίσης μια αναθεώρηση σύνταξης και SEO πριν από τη δημοσίευση του άρθρου. Αυτό μπορεί να διασφαλίσει ότι το άρθρο είναι καλά γραμμένο, χωρίς σφάλματα και σύμφωνα με τις οδηγίες της Google.

Λάβετε υπόψη ότι εάν δέχεστε αναρτήσεις επισκεπτών, θα πρέπει να διατηρείτε αυτό το περιεχόμενο στα ίδια πρότυπα με το περιεχόμενο που παράγετε. Αν δεν το κάνετε αυτό, μπορεί να έχει σοβαρές επιπτώσεις στην ποιότητα του ιστότοπού σας.

Για παράδειγμα, οι αναρτήσεις επισκεπτών που γίνονται λανθασμένα μπορεί να κάνουν έναν ιστότοπο να χτυπήσει με μη αυτόματη ποινή από την Google.

8. Παρακολουθήστε την απόδοση του περιεχομένου

Το να γράψετε ένα άρθρο SEO δεν είναι μια προσέγγιση που ορίζετε και ξεχνάτε. Θα θέλετε να παρακολουθήσετε την απόδοση αυτού του άρθρου και να μάθετε από τα δεδομένα.

Χρησιμοποιώντας το Google Analytics ή ένα εργαλείο SEO, όπως η προσθήκη WordPress SEO, μπορείτε να δείτε την απόδοση ενός άρθρου SEO στην αναζήτηση. Θα θέλετε να δείτε πράγματα όπως:

  • Ο αριθμός των προβολών σελίδας
  • Μέσος χρόνος στη σελίδα

Ποια ερωτήματα φέρνουν επισκεψιμότητα αναζήτησης σε αυτό το άρθρο SEO

Τα δεδομένα του Google Analytics και της Κονσόλας αναζήτησης Google εμφανίζονται στην προσθήκη PARAMARKETING SEO AGENCY SEO WordPress.

Με αυτά τα δεδομένα, μπορείτε:

  • Μάθετε τι λειτουργεί και τι δεν λειτουργεί σε σύγκριση με τα άλλα άρθρα SEO σας
  • Ενημερώστε το περιεχόμενο με νέες πιο σχετικές λέξεις-κλειδιά

Διαβάστε περισσότερα για το SEO:

Περί ΑΘΗΝΑ ΜΑΥΡΙΔΗ 59 Άρθρα
Με λένε ΑΘΗΝΑ ΜΑΥΡΙΔΗ και είμαι blogger τα τελευταία χρόνια στο TYPOSFM.GR. Έχω σπουδάσει δημοσιογραφία και κοινωνικές επιστήμες πριν από πολλά χρόνια στο Λονδίνο και μου αρέσει να γράφω για ότι βλέπω και ακούω

Κάντε το πρώτο σχόλιο

Υποβολή απάντησης

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται.


*